pondělí 21. ledna 2013

Úklid

Tak koberec v chodbě poležen bez mé zásluhy.
V sobotu se na to samozřejmě nedostalo, ale když jsem šla v neděli ven, z domu, nestačila jsem koukat. Manžel koberec položil a sám. Asi překvapení k narozeninám, které teprve budou :-).
 
Tento víkend jsem kromě jiného začala dělat pořádek tak, 
kam se obvykle nedostanu. 
Uklidila jsem šuplíky v kuchyni a urovnala věci na šití, pletení atd. 
Takoví kostlivci ve skříni.
A ušila si organizéry na jehlice a háčky. 


A dětem jsem zabavila obal od chipsů, na obšití se výborně hodil.



 A taky jsem uháčkovala pár košíků na drobnosti. Babička bude mít narozeniny den po mně, takže některé z nich asi dostane. Novou koupelnu má do béžova, takže jí tam budou pasovat.


2 komentáře:

  1. Bezva tvoření! Košíčky jsou parádní a obal od chipsů bezva nápad:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za pochvalu, myslím, že ostupně přibydou ještě další.

      Vymazat