sobota 5. ledna 2013

Zimní

Začátkem roku každý bilancuje a plánuje předsevzetí pro ten následující. 
Plánů by bylo dost, nejsem si ale jistá, jestli jejich realizace proběhne zrovna v tomto roce.

Já teda moc neplánuju, spíš přemýšlím, co by bylo fajn udělat někdy v budoucnu, jestli to bude tenhle nebo příští rok moc neřeším.
S ložnicí to bylo podobně. Věděla jsem, že to chce nějaké změny a časem jsem je realizovala. Přehoz na postel byl to poslední, co chybělo, ten jsem uháčkovala spolu s mamkou na podzim.

 
 


Určitě nás i letos čeká spousta práce. Na zahradě čeká na dostavbu pergola, už jí chybí jen střecha, takže pravděpodobně se letos dočkáme.

Určitě musíme v blízké době vymalovat kuchyň, dětí touží po změně v pokojíčku, po loňské výměně oken ještě nejsou přidělané parapety.
Jo, v koupelně se musí vyměnit okno, to jsme sice nechali také udělat, ale řemeslníků jsem nedovolila jeho instalaci, představa otlučených dlaždiček mě děsí. Manžel to bude muset nějak vykoumat tak, aby obklady nepřišly k úhoně.

Chodba by si zasloužila nové schody (nebo aspoň jejich renovaci), hodily by se nové vchodové dveře. A okna v přízemí, ani nemluvit. Babička je s námi měnit nechtěla, takže jsem je vyměnili jen u nás, ale jí tam je teď zima.

Do obýváku by se hodila nová sedačka a koberec, v ložnici ještě pořád chybí lustr.
A do kuchyně by se šikla nová baterie.
Do koupelny pro změnu nový radiátor, žebřík tam máme asi 15 let a pomalu dosluhuje.
A vodovodní baterie - v koupelně jsou nové, ale na kuchyňskou ještě nedošlo.
První ale nejspíš přijde na řadu pračka.

A až vyhraju ve Sportce, zařídím to všechno a hned.
No a jestli nevyhraju, tak pěkně postupně, ať se máme pořád na co těšit.

2 komentáře:

  1. pane jo, to muselo dát práce, uháčkovat tak velký přehoz. Je nádherný!!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to jo, ale s mamčinou pomocí to docela šlo. Už jsme společně uháčkovaly čtyři, zlikvidovali jsme všechny zbytky vln, co se doma našly. To háčkování je fajn, nejsou to velké kusy, takže se dá háčkovat kdekoli. Jen ta kompletace se musí dělat v zimě, moc to hřeje :-).

      Vymazat